Aankoop/aanhuur bedrijfsonroerend goed

Aankoop/aanhuur bedrijfsonroerend goed

U wilt een winkel, kantoorruimte, bedrijfsruimte of bedrijfskavel aankopen of huren. Daar komt heel wat bij kijken.

Voor professionele aankoop-/aanhuurbegeleiding bent u bij Mens Makelaars aan het juiste adres!

Al 50 jaar ligt onze focus op de aankoop en aanhuur van commercieel onroerend goed. Wij kennen de regionale vastgoedmarkt als geen ander en weten wat er speelt. Door onze no-nonsense mentaliteit, resultaatgerichte aanpak, actieve marktbenadering, betrokkenheid en verstand van zaken weten wij voor elke zoekvraag de beste transactie te realiseren.

Een belangrijke meerwaarde ontstaat doordat we optreden als een team. Mens Makelaars bestaat uit een divers team met diverse ervaringen. Elk dossier, elk pand, elke uitdaging bespreken we samen en we helpen elkaar met het zoeken naar de beste oplossing. Door alle kennis en ervaring te bundelen zorgen we ervoor dat u als klant het beste resultaat krijgt op een zo kort mogelijke termijn.

Hoe verloopt het aankoop- of aanhuurproces?

  1. We maken een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek, wij bespreken uw zoekvraag en geven advies. In navolging van deze afspraak sturen wij u een OTD (opdracht tot dienstverlening). Hierin staat onder andere de zoekvraag, de aanpak en de kosten die wij in rekening brengen. Met het tekenen en retourneren van deze OTD (opdracht tot dienstverlening) bevestigt u de opdracht officieel en gaan wij aan de slag.
  2. Wij brengen alle mogelijk interessante bedrijfspanden voor u in beeld en bespreken dit met u.
  3. Wij maken een afspraak voor bezichtiging en onderhandelen namens u.
  4. Op het moment van overeenstemming nemen wij de koopakte of huurovereenkomst voor u door. Uiteraard adviseren wij u gedurende het gehele traject.

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Wij zijn u graag van dienst!
Neem contact met ons op via mail info@mens.nl of bel 0252 - 419 135.

Vraag meer informatie aan