Hoofdweg 1197

Nieuw-Vennep

€ 360.000,- k.k.

INTRODUCTIE

Het object aan de Hoofdweg 1197 in Nieuw-Vennep, gebouwd in 1995, is tot voor kort in gebruik geweest als ING bankkantoor met baliefunctie. De totale vloeroppervlakte bedraagt circa 269,52m². Voor het object zijn 5 parkeerplaatsen gesitueerd. Het object staat op een perceel eigen grond van circa 364m².

Het object, gelegen op de hoek van de Hoofdweg en Venneperhof, is gelegen aan het begin van het winkelgebied met veel voorzieningen, op een uitstekende zichtlocatie aan de doorgaande weg.

De gemeente Nieuw-Vennep heeft circa 31.500 inwoners. Nieuw-Vennep is een plaats in de gemeente Haarlemmermeer, op korte afstand van onder andere Hoofddorp, Leiden en Schiphol.

ALGEMENE OBJECTSPECIFICATIES

- Totale vloeroppervlakte van circa 269,52m² verdeeld over twee bouwlagen:
Begane grond: circa 190,91m²
Eerste verdieping: circa 78,61m²
- Bouwjaar 1995.
- Energielabel A.
- Eigen grond.

LOCATIE & BEREIKBAARHEID

Het object ligt in het oude centrum van Nieuw-Vennep aan het begin van het winkelgebied. Dit winkelgebied beschikt over een uiteenlopende diversiteit aan voorzieningen.

Het object is zowel met eigen en openbaar vervoer goed bereikbaar. Op circa 7 autominuten is, via de N207, de afslag A4 gelegen, hiermee is een perfecte ontsluiting in de richtingen van Amsterdam en Rotterdam gewaarborgd. Op korte loopafstand is de bushalte van lijn 57 gelegen, welke een directe verbinding heeft met onder andere station Nieuw-Vennep, station Hillegom en Leiden Centraal.

KADASTRALE GEGEVENS

Gemeente: Haarlemmermeer
Sectie: F
Nummer: 1260
Grootte: 364m²
Eigendom: volle eigendom

Bijzonderheden: voor bijzonderheden wordt verwezen naar de in de dataroom opgenomen stukken.

BESTEMMING

Het object valt onder de bepalingen van het bestemmingsplan Nieuw-Vennep Centrum 2010, onherroepelijk op 30 maart 2011, met als bestemming Centrum. Deze gronden zijn bestemd voor:

a) Detailhandel.
b) Dienstverlening.
c) Educatieve, sociale, culturele, medischen en/of levensbeschouwelijke voorzieningen en/of voorzieningen ten behoeve van openbare dienstverlening.
d) Horeca tot en met categorie 3 van de Staat van Horeca-activiteiten en tot de tweede verdieping.
e) Wonen vanaf de eerste verdieping.
f) Parkeren, ook ondergronds.
met daarbij behorende:
g) verhardingen.
h) groen.

Er is een concept-raadsvoorstel "Parapluplan Wonen" d.d. 10 november 2020, deze is nog niet vastgesteld. Volledigheidshalve verwijzen wij u naar het volledig vigerende bestemmingsplan en het bovengenoemde concept-raadsvoorstel naar www.ruimtelijkeplannen.nl.

VERKOOPINFORMATIE

Zakelijke lasten
- WOZ (2020):
EUR 230.000,-
- OZB eigenaar (2020):
EUR 672,65
- OZB gebruiker (2020):
EUR 586,01
- Rioolheffing (2021):
EUR 134,86
- Waterschapsbelasting (2020):
EUR 52,21
- Zuiveringsheffing:
EUR 183,90

Dataroom
In de digitale dataroom zijn alle beschikbare rapportages opgenomen. Op verzoek kunt u toegang krijgen tot deze dataroom via een e-mail aan amsterdam@cushwake.com. Bij een verzoek dient u de volgende zaken mee te sturen:
- uittreksel Kamer van Koophandel (max. 1 jaar oud) inclusief een kopie legitimatiebewijs van de tekenbevoegde van deze entiteit indien kandidaat-koper een rechtspersoon/ vennootschap betreft;
- kopie legitimatiebewijs indien kandidaat-koper een natuurlijk persoon betreft.

Algemene transactiedocumenten
De in de dataroom opgenomen map ‘Algemene Transactiedocumenten’ vormt een onderdeel van de verkoop van het onderhavige object. De in deze map opgenomen documenten vormen de basis voor de verdere uitwerking van de definitieve transactiedocumenten. Een bieder wordt geacht kennis te hebben genomen van deze informatie en hiermee akkoord te gaan.

Bezichtigingen
Wij stellen u graag in de gelegenheid het object te bezichtigen. Hiertoe zijn twee centrale bezichtigingsmomenten ingepland op:
- Woensdag 9 juni 2021 van 15.00 uur tot 17.00 uur
- Donderdag 24 juni van 10.00 uur tot 12.00 uur

Indien u van één van deze twee bezichtigingsmomenten gebruik wenst te maken, verzoeken wij u een e-mail te sturen aan amsterdam@cushwake.com.

Per tijdsblok van 20 minuten zullen wij met een beperkt aantal personen bezichtigen. U ontvangt van ons een tijdstip waarop u het object kan bezichtigen. Zonder aanmelding en bevestiging met een tijdstip hiervan onzerzijds kunnen wij u helaas geen toegang tot het object verlenen. De bezichtigingen zullen conform de dan geldende RIVM richtlijnen plaatsvinden. Wij vragen u vriendelijk een mondkapje te dragen.

Richtprijs
EUR 360.000,- k.k.

Omzetbelasting
Niet van toepassing.

Verkoopproces
Het object wordt verkocht middels een verkoop bij inschrijving. Uw onvoorwaardelijke bieding (een bedrag te vermeerderen met kosten koper) dient uiterlijk donderdag 8 juli 2021 om 12.00 uur door middel van het biedingsformulier, welke is opgenomen in de dataroom (onder 10.
Biedingsformulier), in de Nederlandse taal te zijn ingediend en ontvangen.

Biedingen dienen te worden gericht aan:
Dentons Europe LLP Gustav
Mahlerplein 2
1082 MA Amsterdam
E INGverkoop.amsterdam@dentons.com
T (020) 795 34 54

Levering
De levering kan spoedig plaatsvinden. Het object wordt opgeleverd in de huidige staat en binnen de huidige publiekrechtelijke en privaatrechtelijke bestemming.

De akte van levering zal gepasseerd worden ten overstaan van een notaris verbonden aan Dentons Boekel N.V. Het honorarium van voornoemde notaris is opgenomen in de dataroom (onder 01. Algemene Transactiedocumenten)

Gunning
Verkoper behoudt zich het recht van gunning voor.

Gestanddoening bieding
Wij verzoeken u om uw bieding gestand te doen tot en met tenminste vrijdag 23 juli 2021 en dit expliciet aan te geven op het biedingsformulier.

INFORMATIE

Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via:

Mens Makelaars
Ad Bakker
Register Makelaar Register Taxateur
T. +31 (0) 252 41 91 35
M. +31 (0)6 51 38 18 54
E. abakker@mens.nl

In collegiale samenwerking met:

Cushman & Wakefield
Kick Rademakers
Associate
Office Consultancy
T. +31 (0)6 30 85 01 19
E. Kick.Rademaker@cushwake.com

Marc Broekhuis Senior Consultant Office Consultancy
T. +31 (0)6 51 59 53 24
E. Marc.Broekhuis@cushwake.com

Overdracht

Vraagprijs
€ 360.000,- k.k.
Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Bouwjaar
1995

Kantoorruimte

Oppervlakte
270 m²
In units vanaf
270 m²
Luchtbehandelingen
Airco
Verdiepingen
2
Voorzieningen
Inbouwarmaturen, te openen ramen, kabelgoten, systeemplafond, toilet, pantry, verwarming, kamerindeling

Winkelruimte

Publieksgerichte dienstverlening
Ja
Detailhandel
Ja
Oppervlakte
270m²
In units vanaf
270m²
Verkoopvloer oppervlakte
270m²
Verdiepingen
2
Frontbreedte
1500
Horeca toegestaan
Ja
Welstandsklasse type
A1

Buitenruimte

Ligging
Winkelgebied stadscentrum

Vraag meer informatie aan

Deel via social media